Není to dlouho, co jsem se členů české LinkedIn komunity (tisícovky jedinců) zeptal, jak by si přestavovala, že by měla marketingově komunikovat jejich oblíbená kavárna nebo restaurace. Vznikl z toho doslova a do písmene návod na to, jak v roce 2021 dělat marketing pro restaurace a kavárny.
LinkedIn komunita se vyznačuje tím, že se v ní najdou velice chytří jedinci z různých oborů. Ať už to je marketing, IT, HR, programátoři, lidé z oboru stavebnictví, technologie, designéři, projektoví manažeři, účetní, manažeři obecně, ředitelé firem nebo také specialisté z napříč obory. Je to komunita, která rozumí marketingu, ale také chování zákazníků. Neříkám, že všichni z nich patří mezi marketingové experty s lety zkušeností v reklamě, to rozhodně ne, na druhou stranu se jedná o typický pražský vzorek pracujících lidí. Všechny komentáře jsem úmyslně nechal bez jejich původce, jelikož jsem nestihl každého z nich obepsat, zdali mohu sdílet jejich názor včetně autorství. Žádné zahálení, jak na marketing pro restaurace a kavárny v roce 2021?
Marketing pro restaurace a kavárny – příběh, intuice, detaily, osobní vztah se zákazníky
Marketing pro restaurace a kavárny – fotky, sociální sítě
Závěr
Věřím, že vám tyto tipy od expertů z Linkedin komunity otevřeli oči a vy teď víte, jak na marketing pro restaurace a kavárny. a co všechny vaše restaurace nebo kavárna potřebuje, aby uspěla v boji o zákazníka, který je dneska náročnější, než kdykoliv dříve.
Který tip jste nečekali? Zapomněl jsem na nějaký? Napište do komentáře pod tento blogový příspěvek… nebo ještě lépe, napište do komentáře pod tento příspěvek na LinkedIn, link zde.
Denně sdílím hodnotné tipy z marketingu na svůj LinkedIn profil. Na Instagramu najdete střípky z mého osobního života, tak kdyby se vám stýskalo, můžete mrknout i tam.
Mějte fajn den!
Jo a pokud nevíte, kdo jsem, více se dozvíte na stránce Můj příběh, mé hodnoty naleznete na stránce Mé hodnoty a mé služby najdete zde. Tak zase někdy příště!