Jak na podcast a marketing v roce 2023

Podcasty mohou být součástí obsahového marketingu nebo být použity k oslovování potenciálních klientů, interní komunikaci, HR, marketingu nebo budování komunity. Chcete ozvláštnit svůj marketing čerstvým formátem, který zajisté zaujme nejen vaše stávající zákazníky? Pokud ano, tak se společně se mnou pojďte ponořit do světa podcastů. Co je to podcast? Podcast označuje audiozáznam. Většinou se jedná […]
Marketingový mix a 4P: co to je, jak ho správně využít a jeho důležitost v reklamě

Marketingový mix, pro některé denní chléb jejich podnikání pro jiné neznámý a nic neříkající pojem. Pojďme se společně podívat na celkovou problematiku marketingového mixu a jak ho můžete ve svém podnikání využít. Co marketingový mix vlastně znamená? Marketingový mix je soubor taktických nástrojů – výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které firmě umožňují upravit nabídku […]
Landing page, která konvertuje: 7 tipů, jak na ni a čemu se vyhnout

Landing page je jako obálka časopisu. Když si v trafice vybíráme, co budeme o víkendu číst, tak je to právě přebal, který zpravidla rozhoduje o naší volbě. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak by takový „přebal“ vaší online prezentace měl vypadat a získejme společně nové zákazníky. Co je landing page? Anglický termín landing page […]
Videoreklama na Facebooku a Instagramu: zaujměte v prvních třech sekundách

Videa se na sociálních sítích těší stále větší popularitě. Proč tedy nevyzkoušet i reklamy v tomto formátu? Můžou vám přinést nové zákazníky rychleji a jednodušeji než statické příspěvky. Prozradím vám tedy, jak by měla úspěšná videoreklama na Facebooku a Instagramu vypadat, připomenu základní parametry a přidám i několik praktických tipů a příkladů ze zahraničí. TIP: […]