Instagram Guides: co jsou zač a jak jste je mohli využít? Mrkněte na příklady z ČR, ale i ze světa

EDIT: Od 15. prosince 2023 budou Instagram Guides jako funkce odstraněny z aplikace Instagram. Zřejmě se nechytly tak, jak se očekávalo. Zbytek článku nechávám nepozměněný, kdyby se chtěl někdo z budoucnosti dozvědět co to ty Instagram Guides byly. Původně měly být Instagram Guides dostupné hlavně pro účty zaměřené na zdraví a wellness, ale nakonec je […]
TOP 10 sociální sítě: Kdo je používá a proč na nich propagovat svůj byznys?

Instagram pro přímý prodej i influencer marketing K nejpopulárnějším sociálním sítím patří Instagram s 1,3 miliardy uživatelů. U nás je to přes 3 miliony a nejpočetnější věkovou skupinou jsou mileniálové od 18 do 35 let. Kromě sdílení fotek a videí svých produktů tu značky můžou i přímo prodávat. V České republice je tato zatím funkce […]
Jak uspět na Instagramu v roce 2024? Nebojte se novinek, buďte originální a konzistentní

Spoustu z vás bych jistě potěšil, kdybych řekl, že dokonalé a stokrát upravované fotky na Instagramu pomalu nahrazuje přirozenost. Částečná pravda to je, ale pořád platí, že tato sociální síť je postavená na kvalitních vizuálech, krásných fotkách a videích, které do feedu rozhodně patří. Naproti tomu Stories snesou více přirozenosti a určitě je nemusíte příliš […]
WordPress: webové stránky pro většinu firem, 5 výhod a 6 nevýhod WordPressu

Všechny začínající společnosti stojí vždy před důležitou otázkou. Jak se ukázat lidem a získat první zákazníky? Tato otázka platí pro B2B I B2C podnikání. Většina začínajících firem zvolí možnost prezentačního webu, který může být zásadní v otázce prvních prodejů. Pojďme se dnes podívat na to, jak vám v této otázce může pomoci WordPress. Co je to tedy […]