Personalizovaná reklama: 6 kroků pro efektivní on-line marketing

Většina firem, investujících do on-line reklam, očekává od kampaní co možná nejvyšší efektivitu. Inzerenti chtějí v rámci investic zasáhnout co nejširší část cílové skupiny, dosáhnout optimálního konverzního poměru, a to vše při minimálních nákladech. Jak toho dosáhnout? Odpovědí je personalizovaná reklama. Efektivitu personalizované reklamy potvrzují data vyplývající z provedených průzkumů. Dle dat získaných společností MyBuys zákazníci […]
Video reklama v onlinu: 8 tipů jak s ní být úspěšný

Video, nejsilnější trend současné on-line reklamy. Zařaďte ho do svého marketingového mixu! Video reklama v on-line prostředí zažívá v posledních letech naprostý boom. YouTube, TikTok a další kanály a sociální sítě orientované na videoobsah zaznamenávají nebývalou popularitu a podíl videa na celkovém objemu on-line reklamy neustále roste. Pojďme se tedy podívat, jakou má video reklama současnou pozici […]
Reklamní formáty na Facebooku a Instagramu

Stejně tak, jak se sociální sítě staly nedílnou součástí běžného života, nalezly své pevné místo i v marketingových strategiích drtivé většiny firem a organizací. Disponují gigantickými počty aktivních uživatelů a inzerentům nabízí lákavé možnosti v podobě přesného zacílení a skvělé měřitelnosti. I díky tomu bychom dnes jen stěží nalezli moderní a úspěšnou společnost, která propagaci na sociálních […]
Druhy sociálních sítí v roce 2024

Sociální síť (anglicky social network) je virtuální prostor, kde spolu registrovaní uživatelé komunikují, sdílí informace, fotografie, videa a jsou jim zpřístupněny různé doplňující funkce. Sociální sítě jsou v současné době často diskutovaným tématem, hlavně kvůli rapidnímu nárůstu počtu uživatelů v posledních letech. Tento významný růst je z velké části výsledkem popularizace mobilních technologií a neustálého […]