Influencer marketing od A do Z v roce 2024: jak funguje a kdy ho využít?

S výrazem influencer marketing se v poslední době setkáte stále častěji. Spolupráce s influencery je zkrátka trendem a skvěle funguje mnoha českým i zahraničním firmám napříč obory. Pomoci může i vaší firmě, a to různými způsoby. Abyste se ale mohli influencer marketingu úspěšně věnovat, je nejprve potřeba znát všechna jeho specifika, výhody i možná úskalí. […]
Nejlepší fotobanky free: seznam 55 free a nejlepších fotobank

Fotografie a vizuální obsah jsou prvky marketingu, které jsou v otázce zaujetí potenciálního zákazníka naprosto zásadní. Vyplatí se investovat do vlastních fotografií na zakázku, či je lepší fotografie stáhnout z fotobank a využít tak levější alternativu? Pojďme se na to společně podívat! Co je to fotobanka? Fotobanka je internetové úložiště fotografií, které je možné využívat pod […]
Facebook reklama v roce 2024: průvodce, tipy a chyby

Doslova miliardy lidí používají Facebook každý týden. Proto může být Facebook reklama skvělým pomocníkem pro vybudování povědomí o vaší značce na cílovém trhu. Pokud jsou vaším cílem prodeje, ani zde Facebook neustupuje do pozadí. Facebook reklama umí obojí. Pojďme se společně podívat na to, jak Facebook reklama funguje a zda díky ni dokážete vybudovat fungující […]
Sociální síť Pinterest: jak na ni, výhody, nevýhody

V českém prostředí sice Pinterest není tak oblíbený, ale celosvětově se řadí mezi pětici nejoblíbenějších sociálních sítí. Pokud nabízíte fotogenické produkty určitě zvažte, jestli si tam profil nezaložit. Máte totiž nejlepší předpoklad, že se vám bude dařit. Z marketingového hlediska je Pinterest zajímavý hlavně přístupem koncových uživatelů. Většina z nich hledá na této sociální síti […]