Canva: profesionální grafika i pro neprofesionály

Kvalitní vizuály jsou v dnešní době základem úspěchu, a to nejen v online světě. Navíc se díky moderním technologiím dají vytvořit poměrně rychle a snadno. S grafickým online editorem Canva to zvládne opravdu každý. Jak se s tímto nástrojem naučit pracovat? A proč se vyplatí i ve vašem byznysu? Vznik Canvy Canva byla vytvořena mladou […]
Buďte In, aneb reklama na LinkedIn: 8 kroků, které je potřeba zvládnout pro správné nastavení reklamy

Během roku vás pravidelně zásobuji radami, triky a návody na různé druhy reklam a marketingových strategií. Dnes se zaměříme na platformu LinkedIn, která má obrovský potenciál, který můžete využít i vy! Osobně jsme spravoval více než desítky, spíše stovky kampaní na LinkedInu pro menší, ale i větší firmy. Co jsem se naučil? Co je to […]
Obsahový marketing: proč se na něj zaměřit a jeho trendy v roce 2024

Obsahu na internetu je spousta. Každý si dnes může založit blog, psát na média třetích stran, nebo být YouTuber. Často se ale obsah tvoří impulzivně, bez promyšlené strategie či publikačního plánu. Používáme platformy, které už nejsou aktuální a o nových toho třeba tolik nevíme. Pojďme se tedy podívat na to, co frčí v obsahovém marketingu v tomto […]
Instagram Reels: co to je, srovnání s Tiktokem, výhody a nevýhody

V polovině roku 2020 přišel Instagram s novým formátem krátkých videosekvencí. Nazývá se Instagram Reels a je inspirovaný sociální sítí TikTok, kterou si oblíbili zejména teenageři a mladí lidé do 25 let (dnes už je na TikToku většina uživatelů starších 18 let). Už na první pohled ale najdeme mezi oběma platformami zásadní rozdíly. Každá z […]